Snart äre dags!

Varmt och kvavt idag och jag valde jeans och sen lång tröja, inte mitt bästa val. Men de är att värmen är här!Dagen gick fort och de är två veckor kvar på dagen tills jag tar studenten, helt otroligt vad tiden gått fort! Och kul har vi haft på vägen! Fått de vännerna man kan önska sig!!♥ Och idag sa jag för sista gången på väldigt länge till mamma att jag skulle plugga... det håller på att bli för mycket sista saker man gör nu för tiden...:(
Imorrn har jag mitt sista prov ever i gymnasiet, och på måndag börjar studentveckan! Kommer bli ett par kung veckor framöver! och det är bara 9 dagar kvar till första folkracetävlingen för i år!!!! läääängtar! Och nu på lördag blire ju Lycksele och försöka shoppa lite bil;);)
Nu ska jag fortsätta plugga!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0