Skratthumör.

Kunde har vart ledig idag, men nej utan Sofia glömmer bort att vi inte hade någon lektion på morron idag så jag far dit och inser det först när alla säger att vi inte skulle ha den....kul. 
 
For iaf till mormor och morfar för att äta lunch, de va gott. Sen for jag hem och sen dess har jag hunnit med viktigt styrelsearbete, hahah eller inte;) bara fixat lite protokoll och fixat lite inför mötet ikväll:):)
där har ni min kväll, möte på kartingen ( hoppas på några varv;) )
 
Jag fick nå konstigt skrattanfalls liknande när jag skulle snapa så istället för att ta en bild och skicka iväg så tog jag massa bilder som jag bara stod och skratta åt... I have gone crazy...
Livet som Sofia K.
Nä men nu ska jag väl göra mig i ordning eller nå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0