Går bra nu.

Tisdag och jag är ganska nöjd med dagen hittills! Har hunnit sova på svenskan och fått ett dåligt betyg på engelskan! De gå bra nu! Men sen jag kommit hem har jag ringt några nödvändiga samtal angående prova på dagen så nu är allt beställt till den! Känns skönt! 
 
Sen slängde jag in en beställning från H&M bestående av bla en kavaj som jag ska ha på studenten om det är kallt! Sen lite annat tjasf som behövs i allmänhet! Tack mamsen för sponsringen för det!;)♥
Ikväll är de möte, men mitt sista möte med den styrelsen, känns skönt att inte vara me i 1023 st styrelser, måste ju hinna ha ett socialtliv och ett tävlingsliv! Men just nu känns sommaren som att den kommer bli perekt! 
mitt fina vertygskit som jag fick när jag fyllde 18! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0