En jävla bra dag!!

Dagen kunde inte ha gått bättre!! Började med en jävligt skön sovmorron följt utav en icasallad med Sannis till lunch! Efter de ett jävligt bra slutbetyg i en kurs enligt mig! Och efter det dagens höjdpunkt då jag äntligen skulle få köra upp för BE! Att dessutom klara det kan jag fan inte klaga på! Sen fick jag ta transporten och släpen och fara till Pite för att hämta 2 folkracebilar, med pappsen i passagerarsätet. Känns så jävla skönt att vara vara klar med allt som heter körkort!:):)
Va så himla jobbig att både bolla med skolan, ta ett till körkort, försöka ha nått som helst socialt liv också, men nu är en sak iallafall ur världen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0