Stockholm aka fjollträsk

Nu är denna helg också över... Går alldeles för snabbt! Meb roligt ha jag haft, hitta både dit å hem, själv ska tilläggas!! Hade hotellrummet för mig själv från 18-22 typ innan Anna kom. Vi gjorde inte så mycket den kvällen gick över till Madde å Ida å prata lite.
 
Vakna lördag å va jätteförkyld... Gick iaf å åt frukost, hotellfrukost for the win!!👌👌
Hela lördagen va nästan bara lekar å föreläsningar, mycket intressant!
På kvällen mådde jag inte bra... Så när de andra gick till baren gick jag å la mig.... Kul.
 
Imorse va jag lite piggare, vi hade en jätteintressant föreläsare idag, börja gråta när hon höll på att prata för de va så jävla gripande! 
Åkte hem med 16.55 planet och hann int ens äta innan Övre Norra skulle ha telefonmöte så ha suttit i två timmar med de också. Men nu ha jag iaf fått duschat och ätit och lagt mig i sängen för att sova.
 
Helgen ha varit jättekul och mycket ha man lärt sig!
Tog mig ett jävligt skönt bad på fredagkväll också!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0