Domen

Idag kom domen om vad för sjukdom jag hade. De blev en dubbelsidig lunginflammation och inflammerade muskler i halsen, yeey säger jag bara.... gör så förbannat ont när jag ska prata, gå, hosta, äta ja till och med leva. Men fick medicin så förhoppningsvis försvinner de så fort som möjjligt!
 
Inatt kunde jag inte sova så vis 04.00 gick jag ner för att se sista timmarna av Oscarsgalan, faktiskt rikigt bra!
Vis 08.00 kunde jag äntligen somna och sov till ca 10. Det är alltså 2 timmar sen i förgår natt som jag har sovit!
Nu är man på topp!
 
Ska ta och sätta på serier nu för jag kommer nog inte sova mycket inatt heller, jag har tagit ner täcket till soffan och kommer spendera natten i vardagsrumet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0