Träning ger färdighet.

Vaknade alldeles för tidigit imorse enligt mig... Men de va bara pallra sig upp och göra sig klar för en ny skolvecka!
Och jag kan faktiskt inte klaga på dagen, ett engelskaprov bortgjort, film på ledarskapen och grupparbete på sociologin!
 
Drog in till stan efter de å hitta mig ett par nya träningsbyxor  och mellanmål innan Bodycombat passet!
Har nog aldrig varit så slut nångång efter en träning, eller ja fotbollsfysen va väl inte heller å leka med, men jag är helt slut i hela kroppen nu iallafall..kommer gå och lägga mig väldigt tidigt ikväll känner jag!
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha välkommen i gänget och se fram emot en ordentlig träningsvärk imorgon!;) Det var superkul att ni var med!! Jättefin bild!:D

Svar: haha ser framemot den!;) jättekul att vara där!! Tack så mycket!!:D
SofiaKarlsson

2014-01-20 @ 20:51:10
URL: http://fotoalbum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0