Knuffarcupen 2014, Jörn, Västerbottenlän.

haha ja vad ska man säga och var ska man börja?!?! Hade väckarn ställd på 06.00 imorse, kom väl upp typ 06.15, åt gjorde mig klar, bar pappa ur sängen å sen for vi mot Jörn kring 7!
Kom dit kring 8, gick och anmälde vårat lag sen gick vi banan. Kan tillägga att de va -23 hela dagen där!
 
10 var de game face on, jag fick börja köra först och de gick superbra! Efter 1 timme sen bytte vi chafför som fick köra de 30 sista min. Lunchpaus, sen vara bara på med game faces igen, då skulle jag börja igen efter pausen, gick jävligt bra ca 15 min sen får jag punka så de är bara fara in i depån å byta men de tar ett jävla tag så vi förlora massa varv på de... Så då fick Katarina köra och efter ca 15 min får hon OCKSÅ punka fast på höger fram...
och de däcket fick vi int ens lös så vi körde på punka i ca 25 min men vi hängde me iaf!
 
Så summasumaru så har jag haft väldigt kul, lite tråkigt att vi inte vann menmen what to do!
Har ont i både huvudet, nacken, axlarna och handlederna känns lite sådär faktiskt....
Men ikväll äre tänkt att jag ska på fest, har gjort mig klar och allt, saknar bara känslan av att vilja festa...
 
Men ha en bra kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0