Söndag igen!

Har haft en underbar helg! Värmen valde att komma till Norrland och den blev välkomnad med öppna armar kan jag säga! 
Eftersom att jag var ledig i fredags låg jag ute och solade ganska länge och hann bli ganska brun enligt mig;) sen kom Vickan och friden var inte fridfull längre, vi gjorde lite mat och jag gjorde mig klar för att fara på tjejkväll i stan! Vädligt mysigt och trevligt som vanligt med mina brudzz:) vi grillade, pratade och bara tog de lungt! 
 
Igår var jag hos mormor och morfar en stund, alltid lika skönt att vara vid havet! Sen for jag hem för att göra mig klar för midda och fest på Coasters med styrelsen och bangrupen! Hur trevligt som helst och jag var lite för mycke onykter än vad jag planerade...:$ Kom hem vid kvart i 4 och solen hade börja gå upp innan jag ens hade lagt mig i sängen, sommaren är just around the corner. 
 
Idag har jag solat en stund och kommer inte göra så mycket mer än telefonmöte med Övre Norra ikväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0