Sommar, folkrace, värme.

Fan vad jag saknar sommarn! Jobbet som fick en att inte sova bort alla sommartimmar, folkracen som får mig må som bäst, vännerna som är helt klart bäst! I år får jag göra så mycket mer, köra vart jag vill utan att pappa ska måsta köra mig överallt, supa hur mycket jag vill, jobba och tjäna ännu mer pengar, umgås med vem jag vill när jag vill, jag är jävligt fri!
 
Saknar hur lycklig jag är varje gång det är tävling, inte bara att man får köra igen utan allt som kommer till. Alla man har lärt känna under alla år man har kört och inte, Alla som ställer upp för en för att jag aldrig kan göra nått själv. Alla som får mig att fortsätta med det jag håller på med fastän jag har bestämt mig flera gånger att sluta. Alla som jag älskar så innerligt, ni är guld värda
 
I sommar ska jag bara göra det bästa av tiden. Kommer inte ha någon skola att oroa mig över, inga om och men, en sommar där slutet inte har någon betydelse. Jag har mål i sommar, mål som jag planerar att nå, mål som jag inte kommer att nå. Jag har önskingar som kommer gå i uppfyllelse och de som inte kommer gå i uppfyllese. Men jag kommer att vara glad i sommar, glad över att jag har så fruktansvärt fina människor i mitt liv, både de som står mig nära men även de som jag inte står så nära längre men ändå finns där och lär mig så jävla mycket! 
 
Jag ska bli en bättre människa i sommar, jag lovar. Jag ska uppskatta alla mer än vad jag har gjort. Jag ska glömma och gå vidare. Jag ska inte vara ledsen och mitt självförtoende ska förändras till det bättre. Jag ska lära mig att uppskatta mig. 
 
Sommaren 2014 kommer jag njuta och göra till den bästa.
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi ska göra det här till den bästa sommaren! Puss på dig! :*♡

Svar: Puss på dig med!!:*:*❤
SofiaKarlsson

2014-04-16 @ 20:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0