Klubbtävlingen 2013

Dagen ha varit både bra och dålig! VI damer fick kvala in me herrarna först och främst, vilket gör att man måste pressa sig själv till de yttersta varje heat för att hänga me, var helt slutkörd efter varje heat!
de gick även jättedåligt för mig i de första heatet så jag va inte jättetaggad när jag såg at jag fick vara med i dagens såkallat "afinals heat" ´, ett heat där alla som kör kunde platsa in i en afinal utan problem och så var de lilla jag... men jag komme femma med en körning inte långt ifrån alla andraas!
 
sen var de dags för damfinalen, nervös som fan!
kom ut som två i starten å sen var de bara jaga, varv, på varv, på varv, tillslut gjorde hon framför mig (hon är en av de bästa damförarana i Norrland förresten) ett misstag så jag chansa och fick mig med nöd å näppe förbi på inern med ett varv kvar, de va nu jag verkligen tänkte att jag måste köra stabilt annars förlora jag denna chans!
men de höll sig de sista varvet å jag va vinnare av tävlingen men också klubbmästare!
 
så ikväll ska de ätas chips å bara mysas!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0