17.54

hej där! här ekar de tomt, haha händer ibland att jag bara poof glömmer att jag ens har en blogg... jag är en förvirrad människa jag vet!
 
men de senaste dagarna har varit lite upp å ner. 
gårdagen var mycket bra! sovmorron såklart, lite lektioner å sedan teorilektion på körskolan, efter de på sibylla för lite middag inna de bar av till Hjoggböle för ljusparty som Frida hade!! Skitkul för att vara min första gång jag ha varit på en sån, så nu är min parytlite-oskuld officiellt tagen!;)
sen var de bara övningsköra i mörkret hem igen!
 
idag= ingen bra dag... vi skulle ha tema dag med bara gymnasiearbetet... man hör ju bara på namet att de kommer sluta i kaos, vilket de också gjorde för de flesta...
alltså dagen har inte varit till min fördel, ont i huve, bajsgymnasiearbete, ingen sovmorgon å vill ba börja gråta när som helst!
 
dock är de positivt att jag har gjort klart alla läxor för kvällen och att jag bara behöver ligga vid tven å se hockey samt fixa lite saker inför helgen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0