09.53

Tjollahop!
 
Ha vart ett par hektiskta dagar så jag ha inte hunnit skriva.
Men iaf så sov jag i Ethel å måndags till igår för att jag skulle göra naglarna igår morse så de skulle bli lättare att ta mig dit då! Sen efter jag hade fixa naglarna så panikcykla jag till skolan för att ha en lektion på en timme ca. Efter de panikcykla till körskolan där jag hade min första körlektion, vilket gick ûberbra!! Efter de hade jag teorilektion. Sen kom Viktor å hämta oss (jag Vickan å David) å så ffor vi på lilla kina för middag å där blev vi i två timmar...
sen blev de hemggång och när jag kom hem satte jag ingång med körkortplugg i sinne!
 
Idag börjar jag 12.05 som varje onsdag och har först filosofi sen hål sen retorik! och efter de så är de sista teorilektionen påkörskolan!!!
 
ska visa bild på mina nya naglar när jag har en bild!! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0