I won´t let you come close enough to hurt me.

helgen är kommen! känns bra med lång helg, är helt slut både psykiskt å fysikt...
ha varit ute å rensa ogräs mellan stenplator idag, i spöegn hela dagen,,, dock for vi till tuvan en å en halv timme tidigare innan vi sluta å blev bjudna på glass av chefen!
 
kvällen  bjuder på tårtbak och lastning av pärlan! Vickan kommer hit å hjälper mig med en av grejerna iaf, ni kan ju alltid gissa vilken;)
sen imorrn blire att sova så länge de ba gå sen städa bussen å förbereda midsommar middag för familjen! på lördag bär de av till klutmark för den första hemma tävlingen för säsongen på söndag! är taggad till tusen:)
sen börjar jag jobba min sista vecka innan semester, känns nära nu!
 
 
 
charminga bilder jag vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0