Farfars minnesrace 23/6

tävlingen kanske inte gick som jag ville...
kvala in me herrarna å det gick bra första heatet sen andra heatet blev när allt spåra ur...
volta påväg ur alternativiet och blev så rädd att jag börja gråta å få panikångest, inge bra känsla.. de fick typ nästan bära ut mig ur bilen, sen när d hade fått mig av banan föll jag bara ihop, ingen trevlig känsla de heller..
såhär fin var bilen efter den åkturen.
men som tur är har man världens bästa pappa å vänner som lycades fixa de värsta så jag kunde köra mina två resterande heat å min afinal. blev fyra där och igår kväll å i dag ha de känts att de tog bra rullningen,..
men jag är ändå nöjd över att ha fullföjligt tävlingen!!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

You go Girl!! <3

2013-06-24 @ 20:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0