Norrlandsveckan 2013

Har haft en sjukt bra vecka med familj, vänner å motorsport!
Började i Pite å var där ca 3 dar, pappa drog till med en tredjeplats i afinalen i sin klass!
Så de firades på kvällen me mat å diverse dryck! Sov där till söndag å började rulla mot Kalix på söndagskväll.
 
 
 
 
 
 
 
 
pappa kör den gröna volvon! han är öven den som står på plats tre!
 
och när vi koom till Kalix där vid 22.30 var de jättefint på himlen runt banan! Vi partade den kvällen å gick till sängs när de var soluppgång! tävlingsdagen kom och pappa var laddad som vanligt, men alt gick fel.... han hade fått en psykfel, dvs ett fel som de inte vet vad de är för nå, men bilkne gick efter ett tag och han lyckades kamma hem tredjeplatsen i afinalen där också! det firades på samma sätt som i Piteå!
Sen blev de färd direkt till klutmark runt mitt på dan på torsdagen!
 
 
 
 
 
Klutmark var platsen där allt föll på plats! Pappa avslutar dagen med en andraplats i afinalen och blir totalt tvåa i Norrlandsveckan vilket innebar att han vann 20.000 svenska rikstaler!!!!!!!!! De  har gått så sjukt bra för han denna vecka så de e helt sjukt! Jag hade hand om kiosken så jag hann int se så mycket av tävlingen, Frida, Emma; Sanna å Lydia var å hjälpte mig å de gjorde ett super bra jobb!!♥
Helt klart ett väldigt godkänt slut på denna vecka!
 
de ville inte va me på bild;)
 
 
 
Nu laddar vi upp för en ny vecka med na äventyr!

Kommentarer
Postat av: frida

Jättefina bilder!:D

2013-07-22 @ 18:16:18
URL: http://fotoalbum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0