11 timmar till 3 veckors jobb!

tjenare! här var de dött som vanligt nu för tiden! men jag har verkligen ingen tid eller motivation att skriva när jag väl ha haft semester! men eftersom jag börjar om att jobba imorrn så kommer de tråkiga inläggen tillbaka! ( jag vet att ni gråter av lycka nu )
 
For ju till Lycksele för att köpa bil å se fölkrace at it´s best! å nåde gud så varmt de va, svettades nog bort 20 kilo bara på en timme! fy i helvete! men fölkrace fick vi se å ny bil fick jag också!
 framkraffs.. vete fåglarna hur detta ska gå! menmen tre veckor kvar tills man få tävla me den å innan dess, timmar av träning!
 
igår va de ju tävlingsdags å de gick bättre än väntat, körde bra som fan, men såklart i finalen då allt gällde så valde jag att svänga upp på pipkullen å förlora två placeringar så jag blev femma men ja är inte bitter för de!
har inte hunnit lägga in nå bilder in i datorn så ni kanske få nån bild nånannangång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0