Is it perfect you are looking for?

Fredag, kul dag, inga lektioner i princip, blev klar med min tillbringare på keramiken:):)
sen vare bara åka lite skidor å sen sluta, jag å Vickan tog tvåan till solbacken där mor befann sig, så nu har vi bestältt hem ett löpband, träning på G;)
sen sprang jag å Vickan runt hela solbakcen för att hinna ikapp pappa, alla på Waynes skratta åt oss när vi sprang förbi dom i en väldans fart...
sen fir vi å handla på Maxi sen gick jag, mor, Vickan å pappa som jobbar på solbacken på Waynes å Vickan bjöd på fika♥ å pappa bjöd mamma:):)
 
 
sen for vi hem och lagade tacos ocn nu sitter vi här i mitt rum och sen äre hockey för hela slanten, övningsköra hem  Vickan å sen se lite film!
lite bilder från waynes, en bild på mig från igår, en på vickan från åkulla och en på oss för ganska längesen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0