That should me feeling your kiss.

kommer inte ihåg så mycket av veckan, de försvann inatt nångång, men igår efter skolan så for jag å  Vickan till farfar åfika lite där sen dorg hon vidare till Tatung för middag jag stannade för middag hos farfar, sen for jag till Klara och Vickan kom även dit, sen gick vi på ica å handlade till våran tosca som vi gjorde när vi kom tillbaka, vi prata å hade de allmänt trevligt! Jag å Vickan tog sedan 10i10an hem, kom hem byggde ihop löpbandet och sen slockan jag i sängen vid 12!
 
ställde väckarn på 09.10 lite onödigt med tanke på att de int blev att fara till åkulla, men ändå bra då ha man int sovit bort hele dan!
ha just duscha just och ska väl ta på mig lite kläder sen ikväll blire att fara till kåge för att basta med Vickan å Ebba!
 
Ha en bra lördag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0