Sammanfattning av året 2013!

JANUARI: började på ett väldigt bra sätt då vi for till Gran Canaria för att vara bort i 10 dar! Sol, bad och mat, perfekt början på året!
Sen hände det inte så mycket den månaden, gick skola, var deprimerad av mörket som alla andra ksulle jag tro, levde på min bränna i det vita vinterlandet! 
Började även att köra på isbanan!
 
 
 
FABRUARI: hade väldigt mycket i skolan då... uppsatser som skulle in, tal som skulle skrivas å prov som skulle pluggas till... var väldigt skoltrött. Fick även veta att de had evalt mig att fara till Karlstad för att representera Norrland i ett Ungdomsforum!
Jag och Vickan var även på Mellogenrep i Skellefteå Kraft Arena!
Vickan fick även Dagens applåd av mig i Norran;);) och vi använde chokladfontänen mycket!
Fortsätter Följer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0