leave my heart open, but it stays empty for days.

Helgen har vart fartfylld!! Fredagen började med en sovmorgon till14.05, innan de hann jag hitta de perfekta jeansen, Alla julklappar som var kvar att köpas och tanka finsaaben! Sen vare dags för engelska lektion! Dagen slutade 15.25 på kaplanskolan med ett oar taggade tjejor som begav sig till Coop för inhandling av diverse saker vi använde i helgen!
 
Efter de for vi vidare till Hjoggböle för pizzabak och pepparkakshustävling som var på blodigt allvar!!
Vi gjorde en tävling och fick in över 380 röster!! Som jag fick räkna...
Mitt lag vann inte... Men vi var helt klart värdiga tvåor!!
 
Var även på ohlerys igår me pappa, David, Anders, Daniel, Micke, Mattias och Putte, vi åt mat och hade de trevligt! Vid 12 skjutsa jag hem en lite förfriskad pappa och gick sedan för att se Veronica Mars avsnitt!
 
Idag har de vart en städdag, och nu blir de att ta de lungt resten av dagen!!
Såg ut såhär en stund på skolan i torsdags... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0