två veckor

Hejsan!
Ber om ursäkt för att jag inte har uppdaterat på nästan hela veckan...har ingen bra ursäkt för de så ni får ta de för vad de är!
Jag har jobbat på och sovit som vanligt!
 
man är så snygg i regnkläderna...
sen har jag hunnit varit åträna me ny bil´n, går väldigt fort hehe;)
är väldigt nöjd me bilden men den e så stört tungstyrd så jag kom typ måste träna armarna för att orka styra..
 
i fredags for jag till Lyddan efter jobbet för middag å trevligt sällskap med hon Emma Frida å Liza! micket trevligt!
 
igår och idag har jag solat å fått lite mr färg, de gillas, man måste ju ta vara på dagarna man är ledig å de är sol!
 
målade även bilen igår, den blev alltså fulare än va den va innan... följde även David å Viktor till stan vid ett inatt för att hämta pappa å Anders på krogen, så vi va ute å crusia på stan en stund sen ringde dom efter hämtning, gick i säng vid halv 4
ikväll äre styrelsemöte som gäller!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0