Piteå Tvådagars 2013 summering.

Helgen har varit extremt rolig som den alltid brukar vara varje år!!
Är väldigt nöjd över min körning aswell!
 
kom dit kring tre i fredags å börja sätta upp tälta lasta av bilar å så!
 
sen blev de lördag å tre kval skulle köras, och vädret var inte optimalt om vi säger så...
regna som fan å jag hade inga torkare, inte optimalt må jag säga så jag ställde mig i ett dike  fick bärgning upp därifrån de heatet!
 
till andra heatet hade vi lyckats fixa torkarna sådå var de bara gasa å bra gick de kom tvåa över mållinjen!
även i tredje heaet gick de bra tvåa över mållinjen där också!
jag kunde vara nöjd med mina prestationer under dagen å började tagga inför söndagen!
söndagen blev dock mycket bättre vädermässigt, körmässigt vettefan!
första kvalet skulle köras å ångesten var på hög nivå som vanligt! hade dåligt startspår men visste att jag är sratsnabb med bilen! men de sket sig ju lite i första böj där jag blir vänd å ståendes en stund så jag inte riktigt hann tillräckligt nära för att ta en bra alcering men en fjärdeplats lyckades jag ändå köra mig till!
sista kvalet innan finalerna skulle köras hade kag press på mig aatt ta så många poäng som möjligt för att gå rakt in i afinalen, hade ett ännu sämre startspår denna gång men va tvåa ut ur första böj så de va bara hänka på ledaren å inte göra nå misstag för att komma in i mål som två  få 5 poäng! men så blev inte fallet utan kom in som trea å fick 4 poäng med mig, men de räckte till en afinal!!
Å afinalen gick kanske inte som jag ville men en fjärdeplats fick de bli! bli fyra av 12 e inte så dåligt med tanke på att de är årets tuffaste tävling konkurrasmässigt å jag är bara inne på min femte damtvling ever  och at jag är den yngsta damen som körd känns väldigt bra så jag är exremt nöjd över helgens bravader!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0