du tror visst att du e nån.

satan i helvete vad de regna på förmiddan idag, man blev nästan mörkrädd... men jag drog på mig regnutsyrlsen och krigade mig till skolan och egenom den också för den delen. men trött e man när man håller på att somna på samhällsgenomgången... idag var den värsta dagen att kliva upp på på länge.
har även hunnit skura ur faders rallycrossbil för att jag e så snäll:')
 
men ikväll blire cupcakesbak å hockeytittande, ha inga läxor till imorrn för vi går bara till 10.00!! och sen tidig kväll blir nog också (kommer inte hända) 
det går framåt!


 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh va gott det ser ut!! Du måste låta oss smaka dina muffins nån gång!! =)<3

Svar: det är ju klart! vi kan ha en kväll med cupcakesbakade träning där jag e coachen! ;D
Sofia Karlsson

2012-09-27 @ 20:23:55
URL: http://emmmai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0