måste släppa dig innan det växer mer.

inte så tung dag odag på skolan trots att vi gick till 15.50 inga jobbiga lektioner, men dock höll jag på att somna på typ alla lektioner måste börja sova mer om det ens är möjligt!
 
ha nu vart hemma inågra timmar och majoriteten av dom timmarna har jag suttit med religionen och är nu KLAR!! den ska inte vara inne fören på fredag så jag käner lugnet om jag för får mig för lite småförändringar, men det är en sån lättnad så ni fattar inte! :D
 
ska se hockey och redigera folkracefilmer nu och försöka somna tidigt:)
 
ha rn bra kväll alla!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vad fina bilder! Det är så fint med frost!!

Svar: tackar så mycket! visst e de!:)
Sofia Karlsson

2012-10-25 @ 21:28:54
URL: http://fotoalbum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0