himlen är oskyldigt blå.

fredag idag, gått tre dagar av denna vecka, känns som jag aldrig ha haft en ledig dag...
men dagen ha rullat på bra tycker jag, lejonkungen på spanskan va ju höjdpunkten
sen följde jag Vickis hem ha bakat kladdis å sett film å bara myst, dock var hon lite trött så hon somna en stund under filmen men de gick ju bra tills jag skulle hem;)
 
skulle hem med min å Davids moppe efter jag hade farit hem från vickan men Davids moppefan vill ju frysa fast å int starta så den fick stå kvar där å skämmas så får jag hämta den imorron!
 
skA bla på hockey med några av mina fina vänner och dissar då maten på Scandic som jag skulle fått om jag skulle ha följt pappa på mötet... men de enog värt de!
 
ska se film å sova nu, e otroligt trött känner jag!
jag var/är ju helt klart det gulligaste barnet av vi två!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0