varje gång jag ser dig är det som allting stannar till.

kvällen blev väldigt lyckad igår! var dock väldigt trött när jag komme hem, så jag slog igång en jättekonstig skräckfilm men bytte sedan till Tassel och somnade tydligen till den för jag vakna kl sju imorse och då va datorn igång och jag låg på mobilen och allt va bara kaos så jag slog av datorn och somnade om.
 
snart kommer morfar och hämtar mig för att vi ska kolla på en bänk som ska bli mitt nya skrivbord!
sen sussar jag hos dom och kommer inte hem förän imorrn kväll för la familla ska äta middag där så det blir inte mer uppdatering idag och kanske imorron kväll vi få se om jag orkar!
 
Njut av dom sista dagarna av lovet nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0