sova för hela slanten

ja då var första skoldagen över, eller ja de var den redan kl 11.20 idag, måste säga att jag klagar då inte över de!
morfar kom å hämtade uppmig sen for vi på Bejers för att fortsätta leta skiva till mitt rum hittade en jättefin som kommer passa jättebra in i mitt rum så jag e taggad på att få in allt nu när allt är klart! sen for vi på lakkanpää och han bjöd mig på jättegod lunch!♥
 
sen komme jag hem och läste sidorna i religionen som vi skulle ha läst tills onsdag sen soman jag framför tvn och sov där till middan, ha ätit nu och dragit på mig arbetskläderna och drar snart till jobbet för lite måleri!
 
hare!
världens bästa bild jag vet, men detta är iaf mina arbetskläder, ett par mörkblå arbetsbyxor å en blå tjocktröja om nån undrade:')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0