Söndag igen..

 
Hola bloggen!
orkade int uppdatera igår är helt enkelt för lat!
var iaf på kalas min kusin fyller hela 12 år, oj vad tiden går fort, hanva nyss 7..
sen komme Toria och åt middag med mig och David sen for han och jag å Toria gjorde pepparkakor och lyssna på julmusik sen såg vi downton abbey och tristan och isolde och drack typ jättamyckeglögg (niförstår inte hur mycket det blev) och sen somna vi och gick upp halv12, vi åt, jag skjutsade hem henne och nu sitter jag här, ska inte göra så mycke idag förutom att fara på styrelsemöte halv 8 ikväll, kommer typ komma hem imorrn bitti, tagga (Y)
lite halv crappiga bilder från gårdagen och fredagen då mitt fina spel blev klart på keramiken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0