ny kategori! "Dagens citat/skämt"

hade tänkt göra hitta på något annorlunda på blggen eller nå nytt kanske man säger!
iaf en ny kategori som heter Dagens citat/skämt och den kommer mest vara mina dåliga skämt eller citat från min familj, vänner mm även från we♥it eller skämt från nån annan sida, de blir lite blandad kompot kan man säga och min dåliga humor kommer lysa upp denna blogg!
 
DAGENS CITAT:
"jag kommer säga tilla alla att du har aids så du aldrig kommer få nån kille, men tänk då om nån kommer fram till dig och säger att han också har de, då har ju allt misslyckats..."
 
bra där David bra där, jag uppskattar att du vill ta dig tid att säga att jag har aids  fast de inte är så, en applåd till dig!(Y)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0