hush

en lov dag avklarad. Vi tog passaten och begavs oss till Lule för lite fölkrace tävling, inte våran bästa idé nånsin eftersom de ös regna hele dan! Så vi stod där som nå tap å såg lite bilar köra runt en bana, ingen vi kände typ int ens...inte värt vill jag lova!
jag kom hem tog en låååång varm dusch för att få upp värmen lite, funkade dock inte:(
Ha just sagt godnatt till pojken min som far till Spanien imorrn bitti, och jag är inte ens lite avundsjuk...</3
Viktoria for till Stockholm i morse å Jonna är där nere nånstans i Sverige nu också..... Jag känner mig inte alls utanför....
Men jag har ju alla mina fina klasskarmater att umgås med, ska gå med Lydia på stan imorrn tex:D
Kommer dock sakna alla som är borta från mig..♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0