hold me just one more time.

1. Hur gammal är du om fem år?
är 16 nu så 21.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
släkten och de i mina famlij.

3. Hur lång är du?
ca 170 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?

bra fråga, kommer inte ihåg...

5. Vem ringde du senast?

jadu jag ringer typ aldrig folk men de va nog David skulle jag tro.

6. Vem ringde dig senast?
Moffe♥

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
:D -ungefär i den stilen stog de i smset

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
smsa men om de e brottom eller så då kanske jag ringer.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
gifta sen 12år tro jag

10. När såg du senast din mamma?
en halvtimmme sen

11. Vilken ögonfärg har du?
blå!

12. När vaknade du i dag?
mellan 10 och halv 11.

13. Vilken är din favoritjulsång?
Tänd ett ljus

14. Vilken är din favoritplats?
hemma på våran fina gård, eller Boviken hos momme å moffe!

15. Vilken plats föredrar du minst?
skolan.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
jag ha absolut ingenaning, förhoppningsvis ha jag plugga klart och har ett jobb eget hus och så:)

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
allt som lät, vinden, mamma å pappa som var nere och mörkret (det skrämer mig fortfarande)

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

våra fina konverationer igår kväll!!

19. Hur stor är din säng?
en 90s säng...

20. Har du stationär eller bärbar dator?
både och

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
utan, gå ju int med kläder

22. Hur många kuddar har du i sängen?
3-4st

23. Hur många landskap har du bott i?
1

24. Vilka städer har du bott i?
Skellefteå

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
beror ju på vilket väder de 'är och hur varmt å kallt de e

26. Är du social?
jajjemensan, dock kan jag bli jätte emo och inte vilja prata med nån eller nåt...

27. Vilken är din favoritglass?
bra fråga, de flesta gillar jag men inte mjukglass!!

28. Vilken är din favoritefterrätt?
tycker om de mesta(A)

29. Tycker du om kinamat?
jepp

30. Tycker du om kaffe?
nej gud nej!

31. Vad dricker du till frukost?
inget

32. Sover du på någon särskild sida?
nä mitt på sängen!

33. Kan du spela poker?
nää kan int spela nån form av kortspel, helt värdelös är jag...

34. Tycker du om att mysa/kela?
jaa.

35. Är du en beroendemänniska?
typ bara av tugumi men inget annat

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
nope

37. Vill du ha barn?
jajjemön .

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, Spanska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ne tror jag inte.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
lika bra båda!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
helt på saker jag vill, mest på folkrace grejer

42. Äger du dyrbara smycken?
typ kanske jag vet inte(?)

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Glee och nå fler, hinner dock aldrig se tv längre..

47. Vad har du för ringsignal?
är de illa om jag inte vet det....

51. Kan du byta olja på bilen?

självklart


okej de här var väldigt drugt men jag har inget att göra.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0