det finns platser på vägen där vi sa att löftena stannar.

idag har man varit helt vettskräm på skolan... man ha gått och trott att man ska bli anfallen av massa treor med massa vattenballonger eller andra vattninga grejer... dock hände inget så jag var lugn, enda tills jag ska gå till bussen....
några i min parallellklass går framför mig och Vickan när vi ska till bussen sen ser vi en bil köra förbi sen massa skrik... då sitter de då massa folk i den bilen med massa vattenballonger och vattenpistoler, som jagar en.. sen kommer en till bil med samma innehåll....bara att springa för sitt liv! Jag och Vickan hade tur som klara oss undan allt vatten andra hade däremot inte så mycke tur.... sen så antog vi att dom for för att de inte var kvar längre men då när vi står på busshåll platsen så kommer de en bil och kör upp på trottoarkanten och sen hoppar en kille ut och börjar jaga oss med en vattenpistol, jag löper bakom ett hus och som tur är så kommer dom inte dit och hitta ristället dom i min parallellklass så dom var inte så torra efter det... haha men ganska kul var det! kommer nog hålla på så hela vekan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0