dag 3-bloggarna jag läser och varför.

fotoalbum.blogg.se
denna läser jag, Fridas. Jättefin blogg, hur fina bilder som helst! Och så klart en asbra männisch! Vän ofc!
emmmai.blogg.se
denna med, Emmas. Fina bilder och bra text om hennes liv och så! Vän så klart.


ehoo.blogg.se
this too. Vet inte dierkt varför jag läser den men den är bra enligt mig iallafall. Gillar småbloggar.
emmeliekrypsjo.blogg.se
Klasskompis Emmelies blog. Jättefina blider och en HP nörd så den blir automatiskt bra!;)
juliahofsweden.blogg.se
en stööre lite känd blogg. Skriver om att ha förlorat nästan hela sina familij på bara några år..och är bara 13 år. Hur stark hon är och hur går vidare skriver hon om.
nattstad.se/idalindstrom
Ida's, en gammal vän som jag har känt sen jag va 6år. Men efter 6an så var vi nästan aldrig med varann för jag gick ju inte på samma skola som alla mina andra kompisar skulle gå. Hon har flyttat till Vännes nu och går skola där. Vill ju gärna veta hur hon har det där och så, så jag följer hennes också!
typ alla tro jag:$

Kommentarer
Postat av: Frida

Naw! Va glad jag blir!!=D

2012-02-29 @ 18:02:14
URL: http://fotoalbum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0