bara överskattat!

ja som alla vet så är det alla♥dag nästa tisdag. bara en dag då alla som är kära ska va glad och kunna föröka sig enligt mig. bara dom som mår bra av en sån här dag. alla andra vill bara att den ska vara över. ja jag låter som värsta kärlekshataren och inte har upplevt sann kärlek blablabla, och att jag aldrig kommer hitta kärlek.
alla hittar någon tillslut, men man behöver inte en dag för ALLT som händer i världen. som på min födelsedag förra året så hette den dagen ALLA KROSSADE HJÄRTANS DAG. altså komigen, vemfan kom på den jävla dagen? och på min födelsedag, den satt bra i hjärtat....
nä men jag ska då fira alla♥dag med mina fina vänner, och alla som har nån speciell att fira med, ha det så trevligt och jag önskar er all lycka i livet.( nej ingen sarkasm i nån av orden i den meninge, hedersord!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0