30-dagars lista!

Dag1 - Om mig

Dag2 - 10 fakta om mig som ingen vet

Dag3 - Bloggarna jag läser och varför

Dag4 - En bild på min garderob

Dag5 - Mina rädslor

Dag6 - Detta finns i min väska

Dag7 - Meningen bakom mitt bloggnamn

Dag8 - Min familj

Dag9 - Min högsta önskan

Dag10 - Mitt favoritställe

Dag11 - Här handlar jag helst

Dag12 - En tv-serie jag följer

Dag13 - Vilka sidor på nätet jag hänger på

Dag14 - Ett minne för livet

Dag15 - Detta gör jag på helgerna

Dag16 - En sak jag inte skulle klara mig utan

Dag17 - Detta irriterar mig

Dag18 - Min bakgrundsbild på datorn och varför

Dag19 - En låt som berör mig

Dag20 - Jag som liten

Dag21 - Bild på mitt hus.

Dag22 - Mina favorit leksaker.

Dag23 - Bästa resan

Dag24 - Bästa filmen och varför

Dag25 - En dröm som jag alltid kommer att minnas

Dag26 - Staden jag bor i

Dag27 - Min framtid

Dag28 - En dålig vana

Dag29 - Musiken jag lyssnar på

Dag30 - Det här får mig att skratta & det här får mig att gråta

Ska ta och dra igång en sån här, kommer börja imorgon, förhoppningsvis:$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0