18.54 denna lördagskväll.

lördagen spenderades inte som jag hade planeret.
sovde till 11.45, väl behövligt.
sen så hade jag tänkt plugga historia resten av dagen, men då kommer pappa in i kölet när jag sitter med min filtallrik och ba; du, jag ha job åt dig;)
åhhhhhhhhh okej vad är de då??:(
nä men vedpallarna skulle ha haft taken avskottade:D
jahap då var det väl bara på med täckisarna och ta fram spaden och min inre ninja för att få mig upp på dom där jävla pallarna, tog 2,5 timmar att göra det och då hann klocka bli halv 4 och då var maten klar sen hockey efter det och då blir det inte mycket plugg ska jag säga!
och efter hockeyn som sluta nyss så har jag renbäddat och orka int göra nå mer!
så det kommer bara bli melodifestivalen med lillebror och en dusch sen säng,  måste ju upp ca 08.00 imorrn, ska sitta på kurs från 09.00-16.00, taggad....och sen panikplugga när man kommit hem efter det! LÖV LIFE!


kommer kanske börja 30-dagars listan ikväll (om jag orka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0