Julklapparna 2012!

två ljuslyktor som passar perfa till mitt rum, 500kr och lite smink från apoliva!
euro till resan, lite ledtrådar till vart jag ska och några grjer som kommer stå på min plats i flyget när de bär av!
ansiktsmaskar och ett assfint bälte från älskade Viktoria!!♥
glas och oboy:D:D:D att gamlingarna har fantasin kvar;)
muggar från julklappsleken
sockor och en t-shirt
tre t.shirtar till å sängkläder
pengar till frisören, ett jättefint armband å jättefina örhängen!
jättecoola glas som man kan använda till desserter om man vill!
och de viktigaste av allt GLEE!! kommer nörda resten av lovet förutom de dagar jag e utomlands då!!
och en glasängel för att jag var värdinna idag!
 
kunde inte ha blivit en bättre jul! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0