Julafton!!

Dagen som alla har spänt väntat på är här. Ljuset blir allt ljusare och man kan se all snö som ligger vitt och glittar på både marken och träden. I huset är d bara jag och mina föräldrar vakna, mina bröder sover sött i sängen. Sista minuten inslagning av paket sker pånedervåningen. Julgranen tänd och adventsstaken upplyst. Dagen är här på tomtefar är far till alla barnen.
 

haha kände för en liten saga där:$ är upe före tuppen och har just gjort lite grekisktsallad, gött! ska göra ltie sista minuten förberedelser till julklappsleken nu också och sen blire att börjar göra sig klar för att fara til Boviken för julfirande och en icket så rasistisk Kalle Anka!
 
God Jul på er Mina Vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0