Fredag.

hade lite tekniska problem tidigare på dagen, men eftersom jag är teknikneseinstien så fixa jag problemet! dock så var de efter tre timmar och jag insåg att de bara var en kabel som inte var insatt ordentligt, känns bra att få bekräftelse på att man inte är smartare än så :')
annars idag har jag bärt in ved i två timmar cirkus sen en promenix till skega för hämtning av cykel som jag inte orkade cykla hem igår!
 
har även slagit in de sista paket, dock var de mammas å pappas paket till min lillebroder så de va int ens från mig men de e så roligt att slå in paket!
ikväll blire bara att städa mitt rum lite och sova bort träningsvärken känner jag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0