walking out of your life.

ha vart ganska bra väder i några dagar nu, ellerja inte idag men igår och i söndags så ha man kunnat njuta av sommaren!
 
höll på lite med folkräsern igår, rikta lite kolla om nå mer skulle behöva göras till nästa helg och provkörade lite på vägen å så!
sen kom Erika vid middags tid, vi åt, fota henne och prata, mysigt!
 
idag for jag, mamma, mormoråmorfar och Daniel på nolia i Pite, ha insett att jag inte tycker om att vara påmässor å marknader och så, man köper ändåinget och när man väl köper nått så äre antingen godis eller mat eller dricka, väl spenderade pengar kan man ju tycka..
men fick hem lite godisremmar, laktris, jordgubbar, muffins och en munk, somsagt mat eller godis
 
ha hunnit sova en stund i soffan också:$ typ standard varje kväll året runt, men jag gillare;)
 
ska till polishuset imorrn, ohhhh men det är bara för att ta ett nytt pass!!!!!!:D:D:D:D
tagga utomlands 1:a januari!! dock får jag inte veta vart jag ska fören jag är på arlanda och ska boarda planet, men de e ju bara spännande:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0