can't you just make up your mind?

frdag blev völdigt lyckad! hade riktigt trevligt faktiskt:D
åt, sen blev de luciatåg, sen så fick dom för sig att sätta in mej i ett spökhus...vrldens mest mörkrädda person i ett väldigt mörkt hus med en liten ficklampa och en karta me nå kryss på och ingen förklaring vad jag skulle hitta..jo men de gick ju som de gick...blev rädd iallafall de lyckades dom med!
sen då åkte vi lite fyrhjuling igår, Sandra var nog rätt njöd efter de;)
dom for vid 11 jag stannade tilll halv 2 för vi skulle på kalas så Vickan fixad till mej sen var jag off to Kåge!
vaar där till typ halv 7, vi fika såg hickey och åt smörgåstårta.

kom hem sov ett tag i mamma och pappas säng (inte meningen) sen fick vi främmande som for vid halv1 skulle jag tro, då gick jag upp och skulle se film men hitta inte den jävla HDMI kabeln så de fick vara sov iställe!

är ganska sliten idag måste jag ändå säge, första advent också och skyltsöndag men jag ska inte dit!

hare så himla bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0