give my life away

har inte bloggat på typ hela veckan, orken att blogga har inte varit stor på sistone har typ inte slagit på datorn på hela veckan ens..
har varit mycket plugg i veckanmattenat. ons, spanskaläxa idag och noprov imorrn............
sen har jag dragit på mej en stor jävla förkylning! hade inte sovit på 3 nätter igår..
sen har jag kört väldigt mycket moppe enligt mej!
det är bara en vecka kvar sen ska man ta licansen gruvar mej as mycket
klasströjorna kommer äntligen beställas imorrn! det lovar jag (med handen på hjärtat)
men nu måste jag plugga sen vid 9 så blire att slå sig ner i soffan för Criminal Minds.
mormor kommer också med godis åt mej vid halv 8..(a)
godkväll!
sen vill jag önksa Emma och Linda lycka till på moppeprovet ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0