gör som du själv vill och inte som andra.

ja for till Boden igår vid 06.20 och var väl där vid 8 halv 9 skulle jag tro.
satt och gjorde inte så mycket fram tills det började 11.00.....
var trevligt ändå, efter de for vi in till centrum och åt lite middag sen bar det av hemmåt var väl hemma vid halv 9
man är helt slut efter en sån dag ska ni veta!
imorron drar jag till Norrbyskär över dagen.
sen på fredag drar jag till Kalix för den efterlängtade Norrlandsveckan (motorveckan så alla förstår).
är nog borta till måndag/tisdag skulle jag tro om vi far hem emellan tävlingarna vill säga:) annars far jag direkt till Piteå och är där till onsdagskväll/trosdag eller nåt sånt.
ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0