give me something i can belive

onsdag idag va? eller men jo det är det väl.
i måndags så for jag och vickan ut och gick broarna i lite regn, trevligt:)
i går så gjorde jag hemmagjorda köttebullar och hemmagjort päremos, så sjukt jävla gott!!!!!!
sen på kvällen tog Jonna och jag mopederna till stan och såg hp del 2, så sjukt bra film! sorligt att det var den sista:(
hade tänkt städa mitt väldigt stökiga rum men då var det ju bra väder när man går upp...
ja ikv blire att fara till mormor och morfar och äta tårtA♥
på fredag blir det att fara till klutmark på nån crosskart grej kanske ska provköra också om jag vågar, har som blivit utmanad av en....ojojoj hur ska detta sluta??
hadetbra!
tröjerna man skulle ha på sig när man jobbade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0