den som förlorar vinner en annan

gårdagen blev inte så lyckad för min del.
första heatet så var jag 2a ut i första kurvan men då sladdar jag oc hen annan bil kör in i vänster framskärm oc hjag trodde inte att det hade nått allvraligt med bilen så jag fortsatte me nupptäckte snabbt att växelspaken inte satt på samma plats som förr och växlanra bara hoppar ur...så jag kommer in i depån efter mina 3 varav dom kolla lite och så men hittar som inga fel och det går att få in växlarna stående. Ja så då far jag ut till mitt andra heat och i läggen in ettan och väntar på att lapan ska släckas när den gjort det släpper jag kopplingen och full gas, ska växla upp till 2an men hittar inte växelspaken som har flyttat sig 2km bort.....lyckat heat tro ni? nej
kommer in i depån igen och VET att nått är fel dom letar och upptäcker att motorfästet gått av så
vi spänner fast motorn med spännband(a) men det funka växelspaken sitter på platsnu:D
men i tredje så kan jag inte styra i kurvera så jag far ut som fan i kurvera och snurrar i typ varneda sen på andra varvet så kommer jag ut före en annan efter alternativet och då ska ju han självklart köra in i min hörga bakskärn så det ser inte så fint ut nu.....
så då upptäckte vi att kuggstången var krokig också så vi måste byta det med...
blir mycke att skruva innan det 14 då det är nästa tävling....
var inte så happyface just när jag kommit in från det heatet!
så här fint blir det när man blir påkörd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0