take me down like a domino!

1:a december ingen snö, inte ens kallt, ingen julkänsla ingenting... jag kommer bojkotta julafton om de inte är nån snö.....ja eller man kan ju alltid säga de men kanske inte göraa direkt!
men jag vill ha snö och jag vill ha den NU!!!:(
dagen har då gått bra, engelska första, kul, matte andra fattar nu så det går finfint, NK trejde labb gick mycket bra om jag får aäga de själv och idrott sista, går väl som alltid bra för mej där;)
ikv blire bak, både chokladbollar och en supergod saffanskaka jag har kokat ihop själv!:D
sen är de hockey och julkalendern som jag också hade tänkt se, för jag har inge läxor att göra ikväll!!!!!!!!

och livet leker, mår bra och inga motgångar nu, känns super så här innan jul!♥

jo tack jag vet att vi är snygga;);)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0