are you ready to turn the tide?

Erika ringde igår och frågqa om jag ville på bio, jag sa självklart ja för vad annars skulle man gjort?
ja så jag tog räser moppen och begav mej till henne, där bestämde vi oss för vilken film vi skulle se men när vi kom till bio så var det 1 plats kvar så då såg vi JAG SAKNAR DEJ ist.
så sjukt bra film!
men man satt och grät typ hela tiden och jag satt och tänkte på David säker hela filmen.
Den blir som mer verklig när man själv är tvilling..och jag skulle inte klara av att förlora han...
det skulle som inte bli rätt, man har ju ändå ett väldigt starkt band än vad vanliga syskon har!
så när man tänkte på han så forsade tåranara bara ner..
men jag rekomenderar den stark till alla!
Älskar dej!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0