all the tears in my eyes

ja dagen blev väl hyfsad kan man säga.
lite strul i första heatet jag körde, lite voltningar och så, inte jag dock.
kom 2a i första, 4a i andra. och sist i tredje för att jag fick tjuvstartsflagg som jag inte skulle haft egetligen för jag tjuva inte en millimeter men dömt är dömt
så ingen final men jag är ändå grymt nöjd över hur bra jag egentligen körde!
men kranskulla fick jag vara ist för att stå på pallen, hahaha, men det är alltid kul att krama svettiga förare;)
ja sjukgymnasten imorrn eterlängdat så faan!! har fårr så sjukt ont i armbågen igen så det är rent hemskt!
sen ska hon få massera ut mina enorma knutar jag har i axlar och nacke.
hade bara bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0